Baza wiedzy

Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie, kontaktując się poprzez formularz elektroniczny w Strefie Klienta.

Tak, udostępniamy możliwość przeniesienia danych do licencjonowanej wersji oprogramowania.

Tak, posiadamy wersję DEMO. Jeśli jesteś nią zainteresowany wypełnij formularz kontaktowy.

Tak, praca zdalna jest możliwa dzięki poniższym sposobom:

  1. Zdalny pulpit systemu operacyjnego MS Windows (tzw. „RDP”).
  2. VPN – rozwiązanie zapewniające bezpieczeństwo połączenia internetowego.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, przeczytaj wymagania sprzętowe.

Licencja i dostęp do danych przez system jest bezterminowy.

Kupując system Mieszczanin otrzymujesz bezterminową licencję.

Tak, aktualizacja oprogramowania jest płatna i obejmuje wszystkie wprowadzone zmiany (nowe funkcjonalności oraz zmiany wynikające ze zmieniających się przepisów prawa).

Stała aktualizacja daje Ci komfort, że Twoje oprogramowanie na bieżąco spełnia wymogi prawne. Naszą rekomendacją jest stała aktualizacja oprogramowania wraz z pakietem wsparcia w formie opieki serwisowej.

Podstawą naszego systemu są rozwiązania serwerowe oparte o zawansowaną bazę danych SAP SQL AnyWhere. Działają one zwykle lokalnie (tj. na serwerze klienta).

Rozwiązaniami chmurowymi są: system e-Mieszczanin i portal dla mieszkańców e-kartoteka.

Nie, szkolenie z oprogramowania jest odrębną usługą.

Nasz system oparty jest na bazie SAP SQL Anywhere.