Baza wiedzy

Przed zakupem

Z oprogramowania będziesz mógł zacząć korzystać po jego instalacji i zasileniu danymi. Proces ten trwa zwykle kilka tygodni, jednak warto skonsultować z naszymi specjalistami, w których momentach roku rozpoczęcie pracy będzie dla Ciebie optymalne.

Do korzystania z oprogramowania wystarczy laptop biurowy z systemem operacyjnym Windows. Przy większej ilości pracowników warto zainwestować w profesjonalny serwer. Pełne wymagania techniczne otrzymasz od naszego handlowca.

Możemy doradzić Ci, jaki sprzęt powinieneś wybrać, jego zakup pozostaje po Twojej stronie. Zachęcamy do zapoznania się z wymaganiami sprzętowymi

Nie łączymy systemu Mieszczanin z zewnętrznymi dostawcami. W naszym portfolio posiadamy komplet usług do zarządzania nieruchomościami.

Nie ma takiej potrzeby. Nasi handlowcy na bazie Twoich potrzeb przygotują dopasowaną ofertę oprogramowania. Zapraszamy do kontaktu!

Tak, oferujemy pomoc w zakresie konfiguracji sieci i instalacji naszego oprogramowania.

Nie, prezentacja jest bezpłatna. 🙂 Zapraszamy do kontaktu!

Tak, posiadamy wersję DEMO. Jeśli jesteś nią zainteresowany wypełnij formularz kontaktowy.

Tak, praca zdalna jest możliwa dzięki poniższym sposobom:

  1. Zdalny pulpit systemu operacyjnego MS Windows (tzw. „RDP”).
  2. VPN – rozwiązanie zapewniające bezpieczeństwo połączenia internetowego.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, przeczytaj wymagania sprzętowe.

Tak, jest to możliwe. W naszym systemie przygotujesz zgodne z przepisami deklaracje, w tym JPK, PIT-11, CIT-8, a także e-Sprawozdania.

Nie, ponieważ każdy zarządca inaczej konfiguruje swoją bazę danych (definicje kodów nieruchomości, właścicieli, elementów opłat, planów kont itp.). Natomiast za pomocą specjalnie przygotowanych narzędzi jesteśmy w stanie przenieść większość potrzebnych Ci danych, dopasowując je do struktur Twojej bazy danych.

Tak, wsparcie serwisowe oferujemy w formie pakietów godzin wsparcia do wykorzystania na zdalne konsultacje i porady.

Wszystkim klientom rekomendujemy wykupienie wdrożenia wraz ze szkoleniem z naszego oprogramowania. To bardzo rozbudowany system, który zawiera setki funkcjonalności. Użytkownik bez znajomości szczegółów oprogramowania nie wykorzysta jego potencjału w codziennej pracy.

Niestety nie oferujemy przeniesienia historii danych do naszego systemu. Proponujemy migrację danych na konkretny dzień, a historia może zostać zachowana w dotychczasowym programie lub wyeksportowna do plików celem archiwizacji.

Oferujemy przeniesienie danych na ustalony z Klientem dzień z obecnego programu do systemu Mieszczanin. Aby omówić szczegóły migracji skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Nasz system oparty jest na bazie SAP SQL Anywhere.

Na zmianę oprogramowania potrzeba od kilku do kilkunastu tygodni. Wybierz taki moment, w którym będziesz mógł poświęcić odpowiednio dużo czasu na zmianę. Nasi specjaliści pomogą Ci w ustaleniu optymalnego harmonogramu działań.

Cena naszych programów jest zależna od kilku czynników: ilości wybranych modułów, limitów stanowisk i budynków. W ofercie przedstawiamy też sugerowaną liczbę godzin na wdrożenie, która jest różna w zależności od wybranej konfiguracji oprogramowania. Zakup licencji jest jednorazowy, licencja jest bezterminowa. Jeśli chcesz otrzymać indywidualną ofertę – wypełnij formularz.

Wdrożenie

Czas oczekiwania na rozpoczęcie wdrożenia jest uzależniony od wielu czynników i przy każdej współpracy jest określany indywidualnie. Przed ustaleniem terminu wdrożenia proponujemy przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, na której poznamy szczegóły Twoich potrzeb, potwierdzimy wspólnie zakres oferty na konkretne moduły oraz dopasujemy harmonogram działań do Twojego dotychczasowego schematu pracy.

Z oprogramowania będziesz mógł zacząć korzystać po jego instalacji i zasileniu danymi. Proces ten trwa zwykle kilka tygodni, jednak warto skonsultować z naszymi specjalistami, w których momentach roku rozpoczęcie pracy będzie dla Ciebie optymalne.

Dane do migracji możesz przygotować samodzielnie zgodnie z przygotowaną przez nas instrukcją lub wykupić usługę przeniesienia danych.

Tak, niektóre dane trzeba uzupełnić ręcznie bezpośrednio w modułach. Zakres migrowanych danych jest omawiany w trakcie przygotowania do współpracy.

Po podpisaniu umowy na wdrożenie przypisujemy Ci wdrożeniowca na okres trwania wdrożenia. Po zakończonym wdrożeniu wszelkie konsultacje odbywają się przez System Zgłoszeń, w którym wiadomości podejmują różni, dostępni w danym czasie, konsultanci.

Oferujemy dedykowanego koordynatora na czas wdrożenia systemu. Po zakończeniu wdrożenia możesz kontaktować się z nami za pomocą systemu do obsługi zgłoszeń serwisowych, co pozwoli przydzielić Twoje zapytanie do dostępnych na ten moment konsultantów.

Szkolenie to usługa o zawężonym charakterze, dotyczy konkretnej funkcjonalności modułu. Wdrożenie to proces wprowadzenia systemu Mieszczanin do Twojej firmy, przygotowanie i przeszkolenie pracowników ze wszystkich potrzebnych Ci funkcji oprogramowania, które kupiłeś.

Wszystkim klientom rekomendujemy wykupienie wdrożenia wraz ze szkoleniem z naszego oprogramowania. To bardzo rozbudowany system, który zawiera setki funkcjonalności. Użytkownik bez znajomości szczegółów oprogramowania nie wykorzysta jego potencjału w codziennej pracy.

Niestety nie oferujemy przeniesienia historii danych do naszego systemu. Proponujemy migrację danych na konkretny dzień, a historia może zostać zachowana w dotychczasowym programie lub wyeksportowna do plików celem archiwizacji.

Oferujemy przeniesienie danych na ustalony z Klientem dzień z obecnego programu do systemu Mieszczanin. Aby omówić szczegóły migracji skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Nie, szkolenie z oprogramowania jest odrębną usługą.

Zachęcamy do zapoznania się z opisem procesu wdrożenia.

Zachęcamy byś zapoznał się z przygotowanym przez nas opisem tego od czego zależy czas i harmonogram wdrożenia.

Zachęcamy byś zapoznał się z przygotowanym przez nas opisem tego co warto wziąć pod uwagę przygotowując się do wdrożenia.

Licencje

Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie, kontaktując się poprzez formularz elektroniczny w Strefie Klienta.

Tak, udostępniamy możliwość przeniesienia danych do licencjonowanej wersji oprogramowania.

Tak, posiadamy wersję DEMO. Jeśli jesteś nią zainteresowany wypełnij formularz kontaktowy.

Tak, praca zdalna jest możliwa dzięki poniższym sposobom:

  1. Zdalny pulpit systemu operacyjnego MS Windows (tzw. „RDP”).
  2. VPN – rozwiązanie zapewniające bezpieczeństwo połączenia internetowego.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, przeczytaj wymagania sprzętowe.

Licencja i dostęp do danych przez system jest bezterminowy.

Kupując system Mieszczanin otrzymujesz bezterminową licencję.

Tak, aktualizacja oprogramowania jest płatna i obejmuje wszystkie wprowadzone zmiany (nowe funkcjonalności oraz zmiany wynikające ze zmieniających się przepisów prawa).

Stała aktualizacja daje Ci komfort, że Twoje oprogramowanie na bieżąco spełnia wymogi prawne. Naszą rekomendacją jest stała aktualizacja oprogramowania wraz z pakietem wsparcia w formie opieki serwisowej.

Podstawą naszego systemu są rozwiązania serwerowe oparte o zawansowaną bazę danych SAP SQL AnyWhere. Działają one zwykle lokalnie (tj. na serwerze klienta).

Rozwiązaniami chmurowymi są: system e-Mieszczanin i portal dla mieszkańców e-kartoteka.

Nie, szkolenie z oprogramowania jest odrębną usługą.

Nasz system oparty jest na bazie SAP SQL Anywhere.

Po zakupie

Tak, oferujemy usługę na administrowanie całą siecią lub tylko serwerem. Obie usługi zawierają też wykonywanie przez naszych specjalistów instalacji i aktualizacji naszego oprogramowania.

Tak, niektóre dane trzeba uzupełnić ręcznie bezpośrednio w modułach. Zakres migrowanych danych jest omawiany w trakcie przygotowania do współpracy.

Po podpisaniu umowy na wdrożenie przypisujemy Ci wdrożeniowca na okres trwania wdrożenia. Po zakończonym wdrożeniu wszelkie konsultacje odbywają się przez System Zgłoszeń, w którym wiadomości podejmują różni, dostępni w danym czasie, konsultanci.

Tak, jeśli wykupisz usługę wdrożenia.

Oferujemy dedykowanego koordynatora na czas wdrożenia systemu. Po zakończeniu wdrożenia możesz kontaktować się z nami za pomocą systemu do obsługi zgłoszeń serwisowych, co pozwoli przydzielić Twoje zapytanie do dostępnych na ten moment konsultantów.

Szkolenia

Tak, regularnie udostępniamy webinary ze zmian w naszych modułach oraz stacjonarne szkolenia wyjazdowe.

Instrukcje do modułów są umieszczone w Strefie Klienta, dodatkowo można skorzystać z bazy wiedzy, zapisać się na webinary z określonych tematów lub skorzystać z pomocy kontekstowej dostępnej bezpośrednio w systemie.

Szkolenie to usługa o zawężonym charakterze, dotyczy konkretnej funkcjonalności modułu. Wdrożenie to proces wprowadzenia systemu Mieszczanin do Twojej firmy, przygotowanie i przeszkolenie pracowników ze wszystkich potrzebnych Ci funkcji oprogramowania, które kupiłeś.

e-kartoteka

Niestety nie ma takiej możliwości. W przypadku zmiany zarządcy trzeba wygenerować nowe konto z poziomu moduł System Łatwej Obsługi Nieruchomości (SŁONie).

Niestety nie ma możliwości korzystania z e-kartoteki w połączeniu z oprogramowaniem innych dostawców.

Niestety nie ma takiej możliwości. Aby korzystać z e-kartoteki potrzebny jest moduł System Łatwej Obsługi Nieruchomości (SŁONie), który służy wysyłki i synchronizacji danych.